Валута:BGN
  • USD
  • BGN

Често задавани въпроси

Как мога да поръчам?
Избирате продукт, избирате цвят и размер (ако има опции), добавяте в кошницата и кликвате бутона „Плащане“.

Как се заплаща?
С наложен платеж (в брой - на куриера при доставка)

Каква е цената за доставка?
Velikolepna.bg използва специални преференциални цени за куриерските услуги, които предлага. За поръчки на стойност до 50 лв. цената за доставка до офис на еконт ориентировъчно е 3.69 лв. За поръчки на стойност над 50 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

С кои куриерски фирми работите?
Куриерски фирма ЕКОНТ за доставка до офис и адрес.

Извършвате ли доставка за цяла България?
Да, куриерските фирми правят разнос до всяка точка на България.

Какъв е срокът за изпращане на поръчката?
Срокът за изпращане на поръчката е от 1 до 3 работни дни (стандартна доставка между 24 и 48 часа). Поръчки направени до 16:00 се изпращат същият ден, поръчки направени след този час остават за изпращане на следващия ден. Пратките, които са заявени в Събота или Неделя ще бъдат изпратени в понеделник.

Може ли друг човек да вземе пратката?
Да, може.

Имам ли правото да отворя пратката, преди да платя на куриера?
Да, имате това право. Винаги изпращаме пратките с опция тест и преглед.



Не мога да чакам цял ден куриера. Какво решение предлагате?
Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма Еконт, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на съответния офис.

Каква е прецедурата по връщане или замяна?
В срок до 48 часа трябва да ни уведомите чрез имейл за желанието си да върнете или замените продукта. Продуктът трябва се върне в 14 дневен срок от датата на доставката на Вашата поръчка, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Право на рекламация?
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
• констатирани липси
• дефекти на стоката
• несъответствие с обявения размер
• несъответствие с обявената търговска марка
Рекламацията се предявява до 48 часа след закупуването на стоката чрез имейл. Стоката следва да бъде върната в 14 дневен срок. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
• възстановяване на заплатената сума
• заменяне на стоката с нова
• отбив от цената


Как мога да поръчам?
Избирате продукт, избирате цвят и размер (ако има опции), добавяте в кошницата и кликвате бутона „Плащане“.

Как се заплаща?
С наложен платеж (в брой - на куриера при доставка)

Каква е цената за доставка?
Velikolepna.bg използва специални преференциални цени за куриерските услуги, които предлага. За поръчки на стойност до 50 лв. цената за доставка до врата е 4.50 лв. с курирерска фирма ОК Експрес, които не разполагат с офис. Ако желаете да получите пратката от офис в удобно за вас време – цената за доставка е 3.50 лв. с куриерска фирма Еконт. За поръчки на стойност над 50 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

С кои куриерски фирми работите?
Куриерски фирма ЕКОНТ за доставка до офис и адрес, и куриерска фирми ОК Експрес за доставка до врата.

Извършвате ли доставка за цяла България?
Да, куриерските фирми правят разнос до всяка точка на България.

Какъв е срокът за изпращане на поръчката?
Срокът за изпращане на поръчката е от 1 до 3 работни дни (стандартна доставка между 24 и 48 часа). Поръчки направени до 16:00 се изпращат същият ден, поръчки направени след този час остават за изпращане на следващия ден. Пратките, които са заявени в Събота или Неделя ще бъдат изпратени в понеделник.

Може ли друг човек да вземе пратката?
Да, може.

Имам ли правото да отворя пратката, преди да платя на куриера?
Да, имате това право.

Не мога да чакам цял ден куриера. Какво решение предлагате?
Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма Еконт, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на съответния офис.

Каква е прецедурата по връщане или замяна?
В срок до 48 часа трябва да ни уведомите чрез имейл за желанието си да върнете или замените продукта. Продуктът трябва се върне в 14 дневен срок от датата на доставката на Вашата поръчка, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Право на рекламация?
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
• констатирани липси
• дефекти на стоката
• несъответствие с обявения размер
• несъответствие с обявената търговска марка
Рекламацията се предявява до 48 часа след закупуването на стоката чрез имейл. Стоката следва да бъде върната в 14 дневен срок. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
• възстановяване на заплатената сума
• заменяне на стоката с нова
• отбив от цената
Връщане и замяна на закупена стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
• Запазен търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена)
• Не са налице повреди, причинени от употреба
• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива. Актове или други документи, установяващи съответствието на стоката или услугата с договореното и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

За чия сметка е куриерската услуга при връщането/замяна на стока?
Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите когато връщането е по вина на velikolepna.bg

Получих дефектен/грешен продукт. Какво да направя?
Свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон. Връщате продукта с посочените от Търговеца куриерски фирми за сметка на velikolepna.bg.

Липсва продукт от моята поръчка?
Ако липсва продукт от поръчката, той ще Ви бъде изпратен допълнително за сметка на velikolepna.bg.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
• Запазен търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена)
• Не са налице повреди, причинени от употреба
• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива. Актове или други документи, установяващи съответствието на стоката или услугата с договореното и други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

За чия сметка е куриерската услуга при връщането/замяна на стока?
Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите когато връщането е по вина на velikolepna.bg

Получих дефектен/грешен продукт. Какво да направя?
Свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон. Връщате продукта с посочените от Търговеца куриерски фирми за сметка на velikolepna.bg.

Липсва продукт от моята поръчка?
Ако липсва продукт от поръчката, той ще Ви бъде изпратен допълнително за сметка на velikolepna.bg.

Блог статии

Марки

Върни До Горе